Bad boys

Hello. Jag har precis pluggat klart spanska, det är riktigt lätt faktiskt. Det är skönt att det är lätt för då kommer provet imorgon gå bra, tror jag. Snart ska jag göra engelskan och sen ska jag sticka iväg till morfar och hjälpa honom med någonting på datan. Sen ikväll blir det nog träning och mer plugg när jag kommer hem.
Igår kollade jag, mamma och bror på melodifestivalen och jag tycker starkt att Pernilla var bäst, fast Anna var också riktigt bra! Synd att inte Pernilla gick vidare till Globen direkt menmen..

Ska lyssna på musik nu och sen plugga vidare.
/Ellinor


Pernilla Wahlgren är faktiskt söt.

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0