Paradise Hotel

Ligger i sängen med datorn i knät och tittar på Paradise hotel. Det är rätt underhållande att titta på och jag tycker det är bra. Sen blir det inte att åka till spökbacken imorgon för det skulle visst bli 17 minus hela dagen och då tyckte vi att det inte var någon idé att åka så vi ska åka på fredag istället om det nu blir varmare. Så imorgon vet jag inte vad som händer, vi får se. Jag har också fixat lite smått med bloggen, inget som jag blev speciellt nöjd med men jag ska försöka fixa någon annan dag för jag har inte tid just nu och jag är för förkyld för det, haha..
Jag ska nu fortsätta titta på Paradise hotel och sen njuta med musik eller någon film.

Love E

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0