Ska jag köra på't?

Jag har suttit här och funderat, funderat läääänge om jag ska ha en slags tävling. Dagens blogg ungefär fast varje onsdag och fredag drar jag fram en vinnare. Vinnaren ska inspirera mig och ha en bra blogg som är värd att läsa. Jag kommer såklart att länka den här vinnaren och länken kommer finnas på bloggen tre dagar, alltså från onsdag till fredag när jag drar fram en ny vinnare. Den här tävlingen kommer jag bara att framföra om det visas intresse så jag ber er att kommentera vad ni vill eller vad ni tycker. Om mer än 9 tycker det verkar intressant så kommer jag framföra tävlingen och då kommer jag redan på onsdag dra fram en vinnare eller på fredag, det visar sig.

Om ni är intresserade att vara med och tävla måste du kontakta det till mig genom en kommentar och den ska innerhålla din bloggadress och ditt namn. Du behöver inte skriva varför just du ska vinna men om du gör det så är det såklart ett plus och du har lättare att ta hem vinsten.

Jag är redo och ser framemot att starta en tävling i bloggen =)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Malin

Go for it :) tycker det låter som en jätte bra ide

2010-03-21 @ 15:09:35
URL: http://joyforhome.blogg.se/
Postat av: Totally

jag är med :)

2010-03-21 @ 17:45:43
URL: http://totally.webblogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0