You are great

Nu kommer jag förflytta mig till tvn och kolla på det absolut mysigaste programmet Halv åtta hos mig och efter det väntar sista avsnittet av Familjen Annorlunda, buhu! Måste det redan vara slut..
Imorgon är det dags för Nationella prov i engelska, fytusan säger jag bara! Jag vill inte & jag orkar inte men för en gång skull är jag frisk när det är nationella. Båda nationella proven i svenska var jag sjuk och mådde verkligen skit och det kommer väl synas på resultatet och på matte muntliga så var jag sjuk och åkte hem när vi hade haft dom viktigaste lektionerna den dagen. Hoppas engelskan går bra nu! Önska mig lycka till, okej? :)

Peace out!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fanny Walhed

Lycka till på provet! :)

2010-03-15 @ 20:06:43
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hoppas provet går bra! :D

2010-03-15 @ 23:47:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0