26 maj - missar balen, helvete!

Nu är jag riktigt arg och ledsen. Jag missar balen ikväll pga mina problem med huvudet. Jag fick tillbaka proverna idag men det var inget fel på dom så jag vet fortfarande inte varför jag känner mig yr och illamående. Mamma ska försöka få tid hos både tandläkaren och optikern. Får se vad dom kommer fram till. Hoppas det går över snart för nu kommer jag missa balen ju. Det som man har längtat till sen man var liten. Nej, nu kommer jag missa den istället. Menmen, det är bara att leva med det. Men jag är ändå glad, jag får min systemkamera imorgon kväll :) Då kommer detta vara en fotoblogg. Det ska bli så kul! Längtar till den :D min lilla doris, det får den heta.

Nu ska jag lägga mig ner. helvete för det här!


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0