21 APRIL

Hejsan bloggen!
Jag har ont, ont, ont och åter ont i hela kroppen. Mest i ljumsken, har sträckt den och idag blev det värre eftersom vi var ute och sprang på idrotten. Inte kul i det här vädret. Snö och regn, usch! Efter skolan hann jag och Matilda med att sola och fika en snabb fika. Mysigt. Nu är jag hemma och slöskriver lite på spanskan, inte så mycket att göra. Arbetet ska vara inne imorgon men det är lugnt. Efter jag har gjort spanskan har jag inga mer läxor för på fredag börjar våra musikalveckor och då har vi 2 veckor utan vanliga lektioner och inga prov eller läxor. Jag fattar inte hur skönt det kommer bli!! Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt.

Nu ska jag göra klart spanskan, sen hoppa in i duschen.
Puss!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0