22:00 - Hemma hos Matilda

Hej alla och hej bloggen.
Jag och Matilda sitter nu och kollar på Millenium och har precis varit en sväng hemma hos mig för att hämta sakerna så jag kan stanna här över natten. Mysigt! Vi ska väl mysa framför någon film och prata bort hela natten, ja som vi brukar göra alltså. Matchen imorgon blev inställd så jag ska ha en pluggis dag imorgon när jag kommer hem från Matilda för det behövs eftersom jag har prov på måndag. Jag hoppas provet går bra.
På fredag börjar också våra musikalveckor och hur skönt är inte det? Otroligt sköööönt! Längtar lite...

Nu ska jag fortsätta titta på tv, god natt!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: freja

mysig dag det verkar va ;) o fin blogg btw ;)

2010-04-17 @ 22:19:53
URL: http://laee.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra?

2010-04-18 @ 00:35:26
URL: http://emelojs.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0