26 April - Jag vill ha en systemkamera!

Hej bloggen!
Jag sitter här och kollar runt på systemkameror. Jag blir så sugen och har varit det till och från nu i flera år! Jag ska ta och spara till en nu! Jag fyller om ungefär en vecka och några dagar och då ska jag önska mig pengar till en systemkamera så det går fortare att få en! Jag tror jag ska försöka hitta en billig och bra på blocket eller tradera. Det finns faktiskt väldigt bra kamerer där som inte alls kostar mycket. Jag vill ha en nu!
Ikväll är det top model och det kommer jag sitta bänkad vid!! :)

Nu ska jag leta vidare, puss!


Såhär ser bilderna ut på ett ungefär när jag tar med kameran som jag har nu :)

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0