Can you open your heart?

Godmorgon bloggen!

Jag mår sämst och är hemma från skolan idag. Jag är snurrig, snuvig, ont i huvudet och det kliar i halsen. Jag hatar att vara sjuk. Idag fyller också min vän Elin, grattis till henne! Hoppas du får en bra dag hjärtat!
Ja, idag ska jag bara vila och försöka bli frisk för imorgon är det dags för nationella prov i matte, usch! Aja, det är bara att gilla läget som sagt men det går säkert för sig. Jag ska försöka träna lite idag på matten idag om jag orkar.
Det är underbart väder ute också men jag får inte gå ut, sen kanske jag går ut och sätter mig på altanen. Det är ju hela 15 grader redan och klockan är bara kvart i tio. Jag älskar våren i Sverige! Och snart fyller jag också om några få veckor, 7 maj! Jag längtar, vem längtar liksom inte till sin födelsedag?
Jaja, nu ska jag sluta babbla och hasa mig till soffan.

Puss, ha en bra dag.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

nej men ursch så tråkigt att är sjuk! krya på dig sötis!

2010-04-15 @ 10:08:26
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0