Du får göra som du vill

Godmorgon, eller jag har varit vaken en timme ungefär.
Jag är fortfarande svag och trött men jag ska försöka göra den här dagen lite piggare än vad dom andra dagarna har varit. Jag vill inte att mitt påsklov ska vara tråkigt för det har det varit hittills. Kanske träffar Matilda framåt kvällen annars vet jag inte vad som händer idag. Jävla snö har ju kommit tillbaka också, jag är svin arg! Jag hoppas det försvinner snart iallafall. Kanske borde plugga lite, eftersom Islam arbetet ska vara klart när vi kommer tillbaka till skolan, fyhelvete säger jag bara! Hur tänker våran SO lärare? Vi får aldrig ledigt....

Aja, hejdå. Vi hörs!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Finns det snö fortf hos dig? trist. ;)

2010-04-05 @ 12:13:51
URL: http://louisehl.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0