Film dags!

Hejsan Svejsan!
Nu är jag hemma från mormor och morfar. Där bjöds det på pommes och kyckling inrullat i bacon. Jättegott! Min mormor är bäst på att laga mat, men det är min morfar också. Sen kollade jag och brorsan på Talang och sen tittade vi alla på Solsidan tillsammans, det är ju för grymt bra alltså! Aja, pappa har fortfarande främmande, alltså hans gubbar är här så jag ska underhålla mig med Sommaren med Göran och några gamla avsnitt av Vänner. Det blir toppen, sen blir det sova för imorgon bitti ska jag upp skapligt och sticka ut och springa. Jag känner verkligen för det men jag kanske hinner ändra mig till imorgon.


En liten galen bild från igår när vi var ute och tog kort. Kommer bättre och seriösare bilder sen kanske.
Nu, Sommaren med Göran.


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0