Jag ska följa dig vägen hem ikväll

Halloj!
Ja, jag vet att det har varit dålig uppdatering idag. Men eftersom att skolan har börjat och att jag har prov och inlämning imorgon blev jag fast vid det, men nu är jag nästan äntligen klar. Jag ska plugga på fysiken lite mer så jag kan den bättre och så ska jag skriva lite mer om för och nackdelar med islam arbetet och om självaste religionen. Det är kul och intressant att veta och läsa om islam men jag vet inte om jag gillar att skriva en uppsats om det. Aja, det är bara att gilla läget.
Senare ikväll är det desperate housewifes och där kommer jag och mamma sitta bänkade somvanligt då. Det är väl klart :)

Nu ska jag läsa på fysiken lite.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Behöver du en ny design till din blogg?

Kika min designutlottning i bloggen :]



-> http://akolan90.blogg.se

2010-04-13 @ 19:47:01
URL: http://akolan90.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0