Min bästa vän



1. Vad heter hon? Min bästa vän heter Matilda
2. Hur gammal är hon? Hon är 15 år
3. När träffades ni sist? Vi träffades igårkväll
4. Vad har hon för hårfärg? Hon har ljusbrunt/brunt
5 Brukar hon färga håret? Hon har aldrig färgat
6. Vilka färger har hon haft? Hon har bara haft sin naturliga
7. Vad har hon för parfym? Hon har björn borg och den där rosa DNKY, det är dom hon använder
8. Är hon galen? Ja, det kan man väl kanske säga
9. Vad är erat första minne? Oj, det minns jag inte. Vi var så små.

10. Har ni många minnen ihop? Oerhört många och fina minnen
11. Vart bor hon? Katrineholm
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men det blir väl snart
13. Är du avundsjuk på henne? Jag älskar hennes hår
14. Vad heter hennes syskon? Hennes syskon heter Ebba och Maria
15. När träffades ni första gången? När vi var några månader kanske
16. Hur träffades ni? Vi är sysslingar och tack vare våra föräldrar
17. Vad går hon i för sporter? Fotboll som jag 
18. Vad kan hon göra på helgerna? Det beror på humöret. Men vara med familjen eller kompisar.

19. Göra efter skolan? Fotboll, pluggar, kompisar, familjen.
20. Vilken skola går hon på? Södra skolan, i min klass
21. Favoritmat? Det kan jag faktiskt inte säga såhär på rak arm (Matildas ord) men jag skulle tro potatisgratäng och kött.

22. Musiksmak? Väldigt blandad. Hon är mycket för 80 tals musik.
23. Har hon fräknar? Nej det har hon inte
24. Har ni kollat på film någon gång? Det är klart vi har
25. Har ni bråkat någon gång? Jo, det har nog faktiskt hänt men inge stort bråk
26. Blir ni vänner igen då? Klart, jag klarar mig inte utan henne
27. Har ni skrattit tills ni gråtit? Det har nog hänt
28. Har du sett henne gråta? Ja, det har jag
29. Vad gjorde du då? Vad brukar man göra? Jag skrattade.. Självklart inte, jag tröstade henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Hihi, ja. Oftast när hon blir arg på Ebba
31. Har hon sett dig gråta? Det tror jag nog
32. Vad ska ni göra i sommar? Jag vet faktiskt inte, självklart ska vi umgås

33. Har hon svikit dig någon gång? Nej, det har hon inte
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Jodu, det har vi
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Leva för henne!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Men det är väl klart
37. Är hon en rolig person? Världens roligaste

38. Vad är det bästa med henne? Åh, det finns så mycket som är bra med henne men det som är absolut bäst med henne det är att hon är hon och hennes personlighet.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Absolut ingenting
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Hon och jag skulle ut och resa
41. Hur ser hennes klädstil ut? Vanlig och fin
42. Älskar du henne? Jag älskar henne
43. Vad är hon bra på? Hon är bra på det mesta, finns några saker som hon är sämre på
44. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Det behöver hon absolut inte göra, men vill hon så stoppar jag henne inte.

Matilda, hjärtat jag älskar dig

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Matilda

Ellinor, jag älskar dig oerhört mycket gumman. <3

2010-04-08 @ 15:52:47
URL: http://maaaatildamdp.blogg.se/
Postat av: ok?

jag fattar inte varför man strular med en bv?? :/ svar tack?

2010-04-09 @ 17:08:27

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0