Något som katten släpar in..

Usch, idag har min katt Curry kommit in med två möss eller råttor (inte vet jag vad det var). Jag vet inte om jag blir ledsen, äcklad, glad, sur eller arg. Liksom det är katternas jobb att jaga möss och sen äta dom till middag men dom behöver väl för tusan inte ta in dom in till oss. Jag tror jag överlever iallafall. Menmen, det är väl ett sätt att visa att dom är duktiga, men inte ger jag min katt beröm. Istället blir jag lite arg och slutar mysa med henne. Inte vill jag ha en katt som pussar på mig när hon har ätit en vidrig råtta. Okej, möss kan vara lite små söta men inte är dom det när dom är döda eller när dom är i katternas mage. Nejnej...
Men aja, nu ska jag kolla runt på internet efter en balklänning. Det är ju dags för bal i maj. Vet inte om jag ska gråta eller vara överlycklig. Jag känner att paniken börjar komma fram i alla fall..


Gå med i dagens blogg tävlingen då!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0