Solen är här

Hej bloggen och alla fina läsare!

Jag sitter nu ute på altanen och pluggar lite smått. Jag ska snart gå in och fixa lite mat till mig. Jag ska fixa potatis, köttbullar, sås och lingonsylt, min favorit mat faktiskt. Jag var ute och sprang förut vid elva men det gick inte så värst bra. Matchen igår tog slut på mina krafter så idag har jag inga kvar. Men nu är jag lite piggare och det går bättre att plugga efter att man har varit ute en sväng. Vädret är också på topp idag och jag älskar det! Solen skiner och den värmer rejält, jag älskar våren. Fåglarna kvittrar och blommarna kommer fram, det kan inte så mycket bättre va? Eller nu saknas bara lite kall coca cola och en kladdkaks bit.

Nej gud vad jag babblar, nu ska jag fortsätta med pluggandet.
Ha en bra dag så hörs vi framåt fyra.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Kashaya

Härligt när man kan sitta ute och plugga, känns som man blir lite piggare då.=)

2010-04-12 @ 13:21:53
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Behöver du en ny bloggdesign?

Kika in min utlottning av design i bloggen :]

Ikväll dyker det även upp en till!



Kram! ♥

2010-04-12 @ 14:02:42
URL: http://akolan90.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0