Vad vill du säga när allting är sagt

Hej alla!
Jag har varit urdålig idag på att uppdatera men jag har haft väldigt fullt upp idag. Efter skolan stack jag och Matilda och solade lite, skönt. Sen följde jag med henne hem och sen dess har jag varit där och vi har bakat, spelat gitarr och bara pratat, mysigt. Nyss kollade vi på talang och modern family och nu har hon gått hem...
Vi träffas imorgon också förhoppningsvis. Mamma och pappa ska bort så jag kanske sover över hos henne om hon och hennes mamma tillåter det men det tror jag. Inte kul att vara ensam hemma. Imorgon och på söndag måste jag också plugga eftersom jag har musik prov på måndag som jag just nu inte kan så mycket på men det ordnar sig, det brukar det göra. Nu ska jag kolla på några avsnitt av Vänner och sen släcka ner tidigt för jag är super trött men innan det blir det nog att läsa ur boken lite.

Har inte så mycket mer att säga idag så blir mer uppdatering imorgon förhoppningsvis.
God natt, puss ♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: B E X

söt blogg :]

2010-04-16 @ 22:57:53
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

2010-04-17 @ 09:14:34
URL: http://linnlay.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0