Lite från huvudet

Jag måste bara få skriva ur mig lite. Ingenting är riktat till någon speciell person utan till de idioter som försöker förstöra för andra. Jag vet ingen speciell som försöker med det men många försöker med det och ni borde lägga av, seriöst. Hur omogna får man bli? Att försöka sprida falska rykten om personer bara för att förstöra och få den personen att må dåligt, hur sjuk är man inte då? Man är rent ut sagt avundsjuk och en idiotisk person.
Att försöka förstöra för ett kärlekspar och ibland lyckas de idioterna och ibland inte. Jag tycker ni ska lägga ner nu och aldrig försöka med det igen! Ni förstör för er själva och för andra, ni blir inte direkt omtyckta.
Så sluta nu!

Tack för mig !

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0