Melodifestivalen

Japp, det satt jag, Ebba, Matilda och våra föräldrar bänkade framför förut i kväll. Många låtar var faktiskt bra idag men den bästa var nog Darin och Erik. Årets vaggvisa, lätt att Eriks låt var och jag tyckte den var grymt skön.
Vilken tyckte ni var bäst då? Var det bra att Darin och Timotej gick vidare till finalen?
Det tyckte vi här hemma hos oss iallafall. Iaf, nu sitter jag här med Ebba och vi kör hänga gubbe på mobilen och ja, väldigt underhållande faktiskt ;) Haha..

Aja, ska väl fortsätta spela det & ni får ha väl ta och ha en lika underhållande natt som jag och Ebba.
Puss & godnatt.


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0