Someday

Hejsan, det var länge sen..
Jaha, idag har jag varit i skolan och haft några lektioner. Mest chill idag faktiskt. Fast hela klassen var lama och jag kan säga att det var jag med. Jag var så grymt trött och ibland visste jag inte vart jag skulle ta vägen.
På no:n fick vi tillbaka våra prov och jag fick bra och är nöjd. Fick också läsa upp svaret på en fråga som jag hade skrivit så bra på att det skulle hjälpa de som skulle göra omprov. Stolt, hihi. Annars då, igår var vi i spökbacken med D-laget. Jag åkte snowboard och det gick väl hyfsat men för Matilda krånglade det sig. Hihi, roligt faktiskt att se henne så tjurig och irriterad. Puss på dig, älskling!
Nu är det snart Andra avenyn, men först ska jag kolla lite i svenska boken.
Hörs :)

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0