Wonderwall

Hejhopp!
Länge sen sist. Jag är inte så bra på att uppdatera. Absolut inte! Det kommer nog inte heller bi ändring på det för nästa vecka är det sjukt mycket plugg och prov och redovisningar hit och dit så jag kommer nog mest sitta vid ett bord med högar av skolböcker.. Låter inte så lockande va?
Aja, den här veckan har jag varit små sjuk hela veckan men eftersom jag har hade två nationella prov i svenskan så var jag i stort sätt tvungen att gå till skolan. Inget av nationella proven gick kanon men skrivuppgiften gick bättre än läsförståelsen. Usch på NP! Igår var det lets dance och då satt jag bänkad tillsammans med mamma. Sen blev det solsidan och det är grymt.
Annars händer det ingenting. Melodifestivalen ikväll med brorsan.
Önskar er en trevlig dag/kväll.

Kram.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Bitterfittan

hur har din lördag varit sötnos? (:

2010-02-14 @ 01:44:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0