Hello sunshine

Jag mår bättre nu! Skönt, så nu blir det lite plugg och det är inte lika skönt men det måste göras för jag har två prov i veckan. Mindre roligt säger jag bara.. Hoppade nyss ut från duschen för jag kände mig inte fräsch förut kan jag säga men nu är jag ren och fin. Imorgon är det dags för skolan igen efter en väldigt lugn helg.
Jag orkade också nyss ta en outfits bild.


Rosa tröja - Gina tricot
Svart linne - HM
Svarta mjukisbyxor - Klasskläder

Ha en bra kväll nu

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Miriame

haha, jag trodde det va en byxdress innan jag läste att det va mjukisbyxor. Det ser snyggt ut! :D

2010-01-17 @ 17:13:36
URL: http://miriams.devote.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0