If i let you go

Kollat klart på lets dance nu och idag var Mattias och Cecilia bäst tyckte jag. Han är snygg också! Och nu blir det att sitta här och titta runt på internet en stund tills jag längtar till sängen. Det är rätt skönt att bara vara Mamma och jag hemma. Man har tid att prata om vad tjejer tycker om att prata om och man har tid att bara ta det lugnt. När brorsan och pappa är hemma brukar det oftast vara mycket bråk och skrik, så jag kan säga att jag tycker det är skönt att vara ensam med mamma. Imorgon ska jag bara ta det lugnt och försöka vila efter en vecka i skolan, haha. På kvällen blir det iväg till mormor och morfar för att äta middag tillsammans med små kusinerna och min morbror. Det blir toppen!

=)


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0