Let's Dance

Ja, nu var lets dance slut och nu sitter jag här igen. Det blev att titta tillsammans med familjen men det var också trevligt fram till klockan var nio när mamma och pappa stack upp till tvn där uppe för att se Morden i midsummer och brorsan satte sig vid datan som vanligt och där satt jag själv sen och såg klart på programmet. Men i dagens lets dance var Claudia Galli bäst tyckte jag, vad tyckte ni? Hon var ju grym och jag hoppas hon går vidare till finalen. Det var ju också otroligt roligt att se bygglovs Willy dansa men man kan väl säga att han inte var så bra men roligt var det.. Nu blir det att kolla runt lite på datan och sen väntar sängen tror jag.

God natt sötnosar!


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0