Man kan inte vara tröttare

Jag har huvudvärk och är jättetrött. Det tar snart död på mig. Jag orkar inte vara vaken, men jag ska ju se Paradise hotel så jag måste vara uppe. Skönt ska det iallafall bli att sova. Idag är det måndag och det betyder skola. Skoldagen var rätt soft, vi hade bara 4 lektioner. Spanskan var inställd och också mentorstiden. Skönt!! Efter skolan gjorde jag ingenting. Jag har försökt att söka till gymnasium men det har inte funkat så bra så jag ska dra till någon person i skolan som får hjälpa mig, vet inte vad det heter men typ studie och yrkes vägledare tror jag. Nu blir det att blunda en stund och sen blir det PH.

Hörs imorgon. God natt


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0