När allt bara är grått

Nu är jag hemma från skolan. Efter skolan "hängde" jag med Ebba, Ebba och Hanna. Vi åt på mc donalds och pratade strunt. Mysiga tjejer det där! Nu ska jag snart sätta igång med pluggandet men först ska jag äta några mackor så jag får upp energin för just nu är jag helt slut. Blir nog kanske att försöka få ut mamma på en promenad senare ikväll (eller kanske inte för hon slutar halv 7 tror jag). Det visar väl sig. Annars händer det inte så mycket mer. Vad gör ni idag?

Later sweethearts.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: CARRO

är hemma och tar en skön dag!!

2010-01-19 @ 18:12:57
URL: http://carropallin.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0