Ont i kroppen

Hemma nu från en heldag i Spökbacken. Det var otroligt mysigt och roligt, det hoppas jag att jag gör om snart igen! Det blev att åka snowboard för tredje gången och jag är förvånad att det gick så bra men jag har fortfarande mycket att lära. En sak är att jag ska lära mig att åka slalom med snowboarden och det tar väl ett tag innan jag lär mig det. Men nu är jag iallafall hemma och har ont i hela kroppen och känner att förkyldningen är på väg tillbaka. Men det är bara att försöka överleva kvällen för det blir antingen att kolla let's dance hemma med familjen eller hemma hos Matilda tillsammans med henne. Kan ju säga att jag hellre åker hem till Matilda men vi får väl se.
Nu ska jag snart börja med maten tillsammans med brorsan, det blir tacos!

Later.


En liten konstig bild..

Vad har du på hjärtat?
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-08 @ 20:37:56
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0