Bildbomb omgång 2

Here we go again!


Juli 09 - Haha, en dag med Matilda och Hanna. (Kan säga att jag bjuder på den där bilden)


Juli 09 - En grillkväll och badkväll vid sjön med Elin och Hanna.
 

Augusti 09 - En till bild från en sommarkväll hos familjen M med annat folk.


Augusti 09 - En dag hos Matilda G och hennes söta kattungar


Oktober 09 - Jag och Matilda var ute i skogen en dag.


November 09 -  Jag, i skolan, på en matte lektion.



Nyår 09 - Med Matilda, Elin, Lisa, Hanna, Angelica, Sara, Jaquline och Siri. Det var bäst!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: hanna drevin

fan vilken ful bild på mig, ta bort mig för herregud!

2010-03-11 @ 18:11:49

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0