Jag har inget liv!

Hej, jag är hemma men jag behöver få skriva av mig lite för jag är så arg  just nu!
Jag kan säga att det känns som skolan är mitt liv och att jag lever för skolan. Jag hinner inte göra någonting annat än att sitta vid mitt skrivbord här i mitt rum och skriva, skriva, läsa, läsa på till prov och göra läxor. Allting handlar om skolan just nu. Såhär jobbigt har det aldrig varit i skolan och visst jag visste att det skulle bli jobbigare i nian och att jag var tvungen att jobba på men jag trodde aldrig att det skulle vara såhär mycket och jobbigt. Ingen annan nia har så mycket som min klass, så känns det som iallafall. Jag orkar snart inte mer, jag går snart in i väggen eller hur man ska säga. Jag blir snart tokig. Jag har alltid varit en person som är ständigt glad och aldrig ser på något negativt men jag har börjat med det på senaste tiden, jag är sällan glad när jag är hemma även fast jag har världens bästa familj och jag trivs verkligen med dom men det är skolan som gör att jag ständigt är arg och trött och aldrig orkar någonting på helgerna förutom att sova och lata mig vid tvn. Jag som vill vara ute med kompisar på helgerna och kanske spela fotbollsmatch men det är nästan så jag inte ens orkar spela fotboll, sporten som jag älskar och alltid har älskat! Jag känner inte igen mig längre. Men jag kan inte säga att jag har dåligt självförtroende för det har jag inte. Jag har bra självförtroende men jag är ändå så stressad och nu i nian har jag börjat sätta högre krav på mig själv, känns inte så bra..

Aja, nu har jag fått skriva av mig lite och nu ska jag plugga. Ovanligt? Absolut inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Sandra

Ta gärna en titt på min blogg och kom med tips & idéer på hur jag kan förbättra den!



ha en bra dag! :)

2010-03-31 @ 17:53:23
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Lexi

Längtar inte tills nian. Har redan en massa läxor varje vecka. Men just nu har jag lov, så det är bara att slappa! :D

2010-03-31 @ 20:47:20
URL: http://lexismode.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0