One minute more

Godmorgon!
Igår läste jag hur många sidor som helst i boken och jag är överlycklig att jag inte har så mycket kvar. Måste läsa ut den till på tisdag, då ska vi ha bokanalys på den.
Nu sitter jag här och har nyss duschat, sminkat på lite mascara och frukosten är i magen. Jag ska sätta igång och plugga gärnet innan träningen. Ser verkligen inte framemot pluggandet eller matchen faktiskt. Jag har fortfarande lite ont i huvudet och jag känner hur förkyldningen börjar komma tillbaka, usch!

Juste, bilderna på kläderna kommer kanske senare om jag hinner ta kort på dom. Visar också dagens outfit sen.
Pusshej

Vad har du på hjärtat?
Postat av: nathalie

jag har lagt till dej :)<3 lagt till mej ? <3

2010-03-28 @ 11:11:28
URL: http://naattisch.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0