Vinnaren av "dagens blogg" tävling är.....


....Felicia Yderbo, med en härlig blogg som bjuder på det mesta. Outfits, bilder, hennes vardag och allt som faller henne på tanken. Hon beskriver den såhär med ett par ord: Min blogg är väldigt allmän , jag har mycket bilder med i min blogg och outfits ibland . Musik händer det att det kommer. Vardaglig är den för det mesta.
Hon är väldigt söt och en omtänksam tjej på 12 år. Jag känner henne, hon bor i samma by som jag och hon är en av mina barndomsvänner, det var absolut inte det som gjorde att hon besegrade som vinnare, absolut inte. Det hade varit helt fel, orättvist för både er andra och henne. Hon vann för hon har en speciell blogg som jag följer och hon har alltid något nytt att erbjuda. Hon har inte världens bästa kamera men ändå är hennes bilder fantastiskt fina och hennes klädstil är inte heller helt fel, verkligen inte! För att bara 12 år (egentligen kanske det inte är så ungt) så tycker jag att hon är väldigt mogen i hennes blogg, när jag var 12 år skulle jag aldrig kunna driva en blogg som hon gör med en sån mogenhet.
Grattis Felicia, det här är du värd tjejen!

Ni andra, som inte vann, har såklart helt fantastiska bloggar och jag kommer följa er. Det finns fler tävlingar här i min blogg som ni kan delta i. Var med i nästa "dagens blogg" tävling som börjar på söndag kväll.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: felicia y

åhh (: vad glad jag blir utav det du skrev om mig!

tack för att jag vann , och nej som du säger jag har inte världens bästa kamera absolut inte haha !

tack kram <3

2010-03-26 @ 19:43:50
URL: http://ffeliciayderbo.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0