according to you

Godmorgon bloggen!
Jag mår inte så värst bra idag heller, men lite bättre är det faktiskt. Men jag hoppade över skolan och det gör jag nog rätt i för jag vill nog inte gå runt och se ut som en död fisk i skolan. Jag skulle heller inte orka med allt pluggandet, mitt huvud skulle nog sprängas. Men det vill vi ju inte!
Jag har också lyckats få lock för öronen över natten och nu hör jag grymt dåligt. Min hals är dock bättre och det är jag så glad för! Jag hatar att ha ont i halsen. Aja, nu ska jag sluta klaga.

Tack alla för era tips om vilken kamera jag ska köpa. Jag har fortfarande inte bestämt mig, men eftersom jag själv har många kompisar som har Nikon D60 och jag har själv testat att fota med den så kommer jag nog satsa på en sådan. Den kostar också inte alls mycket så det blir nice! Dock vet jag inte när jag kommer att slå till men jag hoppas det blir snart.


Men en annan sak då, HISS ELLER DISS PÅ DENNA BADDRÄKT? Jag måste säga att jag hissar den, den är jättefin ju!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0