Dö förkyldning, dö!

Usch, jag orkar inte med att vakna upp utan någon röst, jag orkar inte vakna upp med att näsan rinner. Jag vill till skolan! Ja, jag vill faktiskt det. Jag hatar just nu att vara hemma och vara uttråkad. Herregud vad jag saknar mina kompisar! Men imorgon får jag träffa dom, good!
Aja, nu ska jag sluta vara negativ. Jag har ju en positiv blogg så. Idag ska jag bara ta det lugnt och verkligen vila ut och bli frisk så jag kan vara med mina kompisar i morgon och så jag kan gå ut på fredag och så jag kan spela match på söndag. Hoppas!

Men nu ska jag kolla runt lite på balklänningar.
Hörs senare.

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0