Fredag..

Hej bloggen!
Jag mår inte så värst bra, jag tror jag har bihålsinfektion. Det känns verkligen som det. Usch! Aja, jag kan inte vila i helgen tyvärr, jag ska iväg imorgon och leta balklänning med mamma. På söndag ska jag kanske också spela match, (det får vi se med, får se hur jag mår). Inte alls säkert att jag orkar vara med på matchen. Kanske kan åka och kolla iallafall. Vi får se! Jaja, igår kväll var det iallafall jättemysigt. Vi var hemma hos Siri, dom bor jättefint. Vi åt god mat, satt ute på deras altan med filtar, gitarr och grillade marschmallows över en brasa. Jättejättemysigt! Då mådde jag bra. Sen på morgonen dagen efter mådde jag inte bra, jag förstår inte att min förkyldning inte kan gå över snart. Det är ju jobbigt. Inte kan jag vara hemma från skolan nästa vecka iallafall, jag mår dåligt av att missa massor nu i slutet av skolan. Så ska försöka pallra mig till skolan hur jag än mår på måndag morgon.
Förresten, nu kanske jag också har hittat en systemkamera som jag vill köpa. Den är i Eskilstuna. Inte alls långt ifrån mig! Lycklig. Hoppas pappa går med på det! :)

Nu ska jag kolla bella&tyra show. Ha det bra!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0