If we ever meet again

Godkväll bloggen!
Nu har jag förflyttat mig från soffan till min sköna säng. Jag ligger och lyssnar på musik, lite nytt på min spotify lista har jag fått. Njuter! Musik är livet.
Det blev inte att åka och grilla med några för jag blev för trött och huvudet tillät det helt enkelt inte. Så jag vilar upp till imorgon istället då vi åker ut till Siri och grillar, om nu vädret tillåter för nu spöregnar det ute, usch! Ibland hatar jag verkligen vädret. Jaja, bara jag får umgås med mina bästa tjejor och komma ut från mitt hus blir jag lycklig.
Nu ska jag inte klaga mer, usch vad mycket jag klagar alltså. Jag sover istället på saken, god natt!


Denna låt får mig att längta enormt till sommren!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0