Never say never

Godmorgon bloggen, eller jag har varit vaken i flera timmar.
Igår gick jag och la mig väldigt tidigt för att bli frisk och idag mår jag bättre, bara fortfarande förkyld men den håller på att släppa. Skönt!
Men jag har ett problem, igår satt jag och kollade balklänningar på nelly.com och så hittade jag en jättefin och nu idag när jag ska leta så hittar jag inte den!!!!! Snacka om att ilskan kommer ut! Fyyyyyyyyf*n. Jag gråter nästan, haha nej men gud vad jag blir arg.
Jaja, det regnar också. Spöregnar. Inte kul om vi ska grilla ikväll för då kommer det inte att gå att grilla om det spöregnar ute. Vi som tänkte sitta vid sjön och mysa. Nej, planerna spricker. Men jag är som sagt bara glad jag kommer ut ur mitt hus och får träffa mina älskade vänner. Vad kul det ska bli! :)

Nu ska jag fortsätta leta balklänning. Men jag och mamma åker nog iväg på lördag någonstans. Hoppas jag kan hitta någonting då!
Puss, ha en bra dag.

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0