One less lonely girl

Hej bloggen
Tänk vad tjatiga alla låtar på min spotify lista blir när jag lyssnar på dom om och om igen nu i tre dagar eftersom att jag är sjuk och har absolut ingenting annat att göra. Nej, gud jag tycker jag ska leta efter nya låtar faktiskt. Säg några bra tack :)
Jaja, jag kollade också på filmen Nära och Kära för andra gången den här veckan. Kollade på den igår men den är så bra. Verkligen jättebra. Nej, jag känner att jag behöver träffa folk, jag mår dåligt av att bara sitta inne. Jag börjar ju snart prata med mig själv och skratta åt mig själv. Inte bra det här! Jag behöver komma ut! Kanske ikväll, jag hoppas. Låt mig bli frisk, himla förkyldning.

Jag återkommer när jag är frisk och har något roligt att berätta.
Ha det bra!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: LADYGAGAH

fin blogg

2010-05-12 @ 16:28:25
URL: http://www.ladygagah.devote.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0